maandag 22 december 2014

Daisy Grace

heeey iedereen, dit is een blog over Daisy Grace :)

Daisy Grace is de hoofdpersoon van mijn verhaal, ik ga proberen steeds een stukje van mijn verhaal te plaatsen! maar ik kan niets beloven :) Daisy is spiritueel en het boek gaat over haar leven, hoe ze haar ''normale'' leven en haar spirituele leven combineerd. ik wil graag commentaar horen, het maakt niet uit of het negatief is op positief, laat het me horen! Ik ga er dan proberen wat aan te doen :)
Als je van spirituele verhalen houd zit je hier goed! Je kunt me altijd vragen stellen of advies vragen, ik kan je misschien helpen en ik kan je vertellen over wat ik hier van heb mee gemaakt.  Hier is een stukje van mijn verhaal:


Wat betekent dood zijn?

Is het het eind?

Of juist het begin?

Is het iets verdrietigs?

Of juist iets moois?

Wie weet het?

Misschien weet iedereen het.

Misschien weet iedereen het diep, diep van binnen 

Ik pak het fotootje van mijn bureau en ga weer zitten op mijn bed. ‘kijk,’ zeg ik zachtjes ‘weet je dit nog? Ik kijk naar boven, recht in zijn ogen. Ik zie hem. Ik zie hem echt. Hij staat hier. Bedenk ik me en probeer het me echt te realiseren. Het enige wat hij doet is knikken.
Soms denk ik dat ik gek word, dat ik dit verzin, maar ik weet dat ik niet gek ben. Ik weet dat ik het niet verzin, niet kan verzinnen, dat komt omdat ik met hem praat. Hij zegt soms dingen. Dingen die ik niet kan weten. Dingen die gebeuren voor ze echt gebeuren.

Ik lach naar het fotootje, ik als klein meisje met mijn opa. Ik sta op zijn schoenen en hou zijn handen vast, we lopen samen door de kamer, heen en weer.

Hij komt naast me zitten en slaat een arm om me heen. Ik glimlach en vraag zachtjes of dit echt op dit moment gebeurt, of dit echt waar is. Zijn antwoord is ja. 

ik hoop dat je dit kleine stukje leuk vond om te lezen, ik plaats snel meer!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Daisy,

Als je in de kop van je verhaal al 3 taalfouten (en 1tikfout) maakt,dan kun je misschien beter je tijd aan school dan aan een blog besteden. Maar je hebt al een tijd niets geplaatst, dus misschien doe je dat al.
Vriendelijke groet,
Een lezeres

Unknown zei

Beste lezeres :),

Het klopt dat ik al even niets geplaatst heb, dat komt omdat mijn proefwerkweek eraan komt. Het spijt me als er veel spelfouten in mijn verhalen zitten, maar dat komt vooral omdat ik dyslectisch ben en daar kan ik dus niet veel aan doen. Het is niet dat ik dom ben, ik vind spellen gewoon best moeilijk. Ook al is het niet een heel aardig bericht, bedankt dat je de moeite hebt genomen om mijn verhaal te lezen en me te corrigeren.
vriendelijke groet terug :)